Львів, вул. Городоцька 355, 3 поверх, офіс № 370 (карта), тел. +38(032) 295 41 41, +38 (067) 674 50 86, +38 (067) 21 67 999, info@ukrelektrokabel.com.ua
Види електродвигунів за промисловим призначенням. ЕлектромоториДвигуни загальнопромислового призначення, які призначені для роботи від однофазної електромережі, мають деякі модифікації:
Завантажте прайс і ознайомтесь з цінами
Однофазні двигуни мають на статорі дві обмотки: робочу і допоміжну, яка включається тільки для запуску двигуна. Допоміжна обмотка має у своєму ланцюзі додатковий елемент, найчастіше конденсатор. Потужність однофазного двигуна нижча потужності трифазного двигуна таких самих розмірів (приблизно 70% потужності трифазного). Для такого конденсаторного двигуна небезпечне не тільки перевантаження, але й недовантаження, бо зростає струм конденсаторної фази, що може спричинити небезпечного перегрівання. Такі двигуни повинні працювати вхолосту не більше 10 хвилин, а вмикати-вимикати їх треба не частіше 6 разів за годину. У усіх випадках робочі і пускові властивості однофазних двигунів гірші, ніж трифазних. Саме тому однофазні електродвигуни використовують тільки за відсутності трьохфазних мереж. Однофазна мережа в такому випадку повинна витримувати навантаження, що створюються двигуном в пусковому і робочому режимах. Двигуни з підвищеним пусковим моментом Ці двигуни призначені для роботи механізмів з складними умовами пуску (наприклад центрифуги, змішувачі бетону, компресори, поршневі насоси, транспортери та ін.). Номінальна потужність двигунів з підвищеним пусковим моментом така ж, як у базового двигуна. Двигуни такої модифікації випускаються в діапазоні висот осі обертання 160 - 250 мм, на синхронні частоти обертання 1500, 1000 і 750 про/мін і відповідають ГОСТ 20818. Двигуни уніфіковані з основним виконанням; у маркуванні мають додаткову букву “Р” після назви серії. Двигуни з підвищеним ковзанням Такі двигуни призначені для роботи механізмів з пульсуючим навантаженням, механізмів з великою інерційністю, а також механізмів, що працюють в режимах S3 та S6. Двигуни випускаються в діапазоні висот осі обертання 71 - 250 мм, на синхронні частоти обертання 3000, 1500, 1000 і 750 про/хв. Двигуни уніфіковані з основним виконанням; у позначенні мають додаткову букву “С” після назви серії. Багатошвидкісні двигуни Призначені для приводу механізмів, що вимагають ступінчастого регулювання частоти обертання. Схеми з’єднання обмоток залежно від співвідношення швидкостей обертання приведені на кришці коробки виводів двигуна. Габаритні, настановні і приєднувальні розміри відповідають одношвидкісним двигунам, на базі яких вони створені. У позначенні багатошвидкісних двигунів приводять усі числа полюсів, на які перемикаються обмотки Наприклад чотиришвидкісний двигун з числами полюсів 12/8/6/4 позначається: АИР200М12/8/6/4У3. Двигуни зі вбудованим електромагнітним гальмом Випускаються в діапазоні висот осі обертання 56 - 160 мм. Ці двигуни призначені для механізмів, що вимагають фіксованої зупинки в регламентований час. Гальмівний пристрій розташовується з протилежного боку від кінцю валу, і здійснює швидке гальмування двигуна при відключенні живлення. При подачі напруги на двигун відбувається його розгальмування. Вбудовувані електродвигуни Призначені для вбудовування в механізми і мають сердечник статора з обмоткою і люмінієвий сердечник ротора без валу з вентилятором або без нього. Позначаються буквою (В) після назви серії. Двигуни з вбудованим температурним захистом Призначені для роботи зі значними перевантаженнями, частими пусками і іншими важкими умовами експлуатації, позначаються додатковою буквою (Б) після позначення числа полюсів. Двигуни виготовляються зі вбудованими в обмотку статора термочутливими датчиками - терморезисторами, які спільно з блоком управління температурним захистом дозволяють забезпечити захист двигуна від неприпустимого перегрівання в усіх режимах роботи, а також використовувати перевантажувальну здатність двигуна при пониженні температури довкілля і обмежити її при підвищенні цієї температури. Температурний захист складається з блоку управління і вбудованих в двигун терморезисторів з позитивним температурним коефіцієнтом, який укладається в лобові частини обмоток статора з боку вільного кінця валу. Два кінці ланцюга термодатчика виводяться в коробку виводів і приєднуються до колодки затисків. Двигуни для моноблочних насосів (Електромотори для наносу) Випускаються в діапазоні висот осі обертання 71-225 мм на синхронні швидкості обертання 3000, 1500 про/хв. Двигуни мають один подовжений кінець валу спеціальної конструкції, позначаються додатковою буквою(чи буквою Н для двигунів серії ТАК) після позначення числа полюсів. Двигуни підвищеної точності Позначаються додатковою буквою (П) після позначення числа полюсів. Двигуни підвищеної точності призначені для роботи високоточних металорізальних верстатів. Двигуни високої точності виготовляють за спеціальною технологією і позначаються додатковою буквою (П) і цифрою 2 після позначення числа полюсів. Двигуни виконані з допусками підвищеної точності на наступні відхилення: У цій модифікації випускаються двигуни АГД з висотою осі обертання 100 мм. для приводу металообробних та деревообробних верстатів. |
Введіть Ваш E-mail
Ми вдячні за Ваш інтерес до нашої компанії та за те, що Ви завітали на сайт.
На сайті є лише неповний каталог товарів, тому якщо Ви не знайшли тут потрібного товару
зверніться до нас та отримайте докладнішу інформацію.
Ми також працюємо під конкретні замовлення!
Тел.: +38(032) 295 41 41, +38 (067) 674 50 86, +38 (067) 21 67 999
Email: info@ukrelektrokabel.com.ua